Nem csupán a kampányaid optimalizálását vállaljuk át, hanem teljesen új rendszerbe helyezzük el a Google és Facebook hirdetéseidet.
Gondolkodunk kicsit, hogy mi is történjen a kampánybeállításokon felül.
A Google Ads és a Facebook is komoly lehetőségeket nyújt a cégednek, amit vagy kihasználtál eddig, vagy csak most kezded el. Ha nem tanultad, nem néztél utána, hogyan is működik és milyen trükkök vannak a rendszerben, akkor sok pénzed mehetett már kárba. Amint viszont elkezdtél vele foglalkozni, rájöttél, hogy ez elég sok idődet veszi igénybe, amit talán mással is el tudnál tölteni. Mondjuk a céged vezetésével.
Emiatt lesz szükséged egy olyan cégre, aki át tudja vállalni tőled a Google vagy Facebook kampányok kezelését. Ezzel sokkal jobban fogod elkölteni az erre szánt pénzed és még időd is marad.
Ebben egy kicsit mások vagyunk:
Nem Google Ads vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnék neked eladni, hanem kampányrendszereket. Olyan egymásra épülő hirdetéseket, megoldásokat (amik a kampányokon túlmennek), amivel eredményesebben fogunk tudni kampányolni, ezáltal jobb lesz az online marketinged.
A rendszer abban más, hogy az egyes kampánytípusok egymásra, vagy az online marketinged más elemeire épülnek. Több modellt is alkalmazunk sikerrel, amelyet a céged, a terméked vagy szolgáltatásod vagy a célcsoportod fog meghatározni. Vannak olyan egyszerűbb kampányok, amikor direkt a termékedre navigálunk (ilyenek tipikusan a Google Ads keresési kampányai), de lesz olyan is, amikor egy vagy két lépcsős rendszerben gondolkodunk. Itt bevetünk már blogokat, videókat, remarketing közönségeket építünk, kizárunk embereket és edukálunk fizetett hirdetéseken keresztül.
Ha ez megvan, akkor elindítjuk a kampányokat és utána jöhet az optimalizálás és az elemzés. Optimalizálás alatt a meglévő kampányok eredményét vizsgáljuk, javítjuk, hogy minél jobb konverziókat érjünk el. Elemzés során kicsit hátrébb lépünk és a rendszert vizsgáljuk, hogy működik. Ha nem megy jól, akkor szólunk és változtatunk.
A rendszered viszont nem csak a Google Ads vagy Facebook hirdetésekből fog állni: lesz benne tartalommarketing, Facebook posztok, blogcikkek, videók, stb - Mindenre szükség lesz, hogy jó rendszert építsünk.
Ha nincs ilyen rendszered még, akkor segítünk összeállítani egyet. Egy teljes koncepciót tudunk a kezedbe adni, aminek megfelelő helyen része lesz a Google és Facebook kampány is.
A Google Ads keresési hirdetése is jó, de ezzel főleg azokat fogod elérni, akik aktívan keresnek a te témádra, termékedre vagy szolgáltatásodra. Nekik megjelenni a Google-ben egy aranybánya. De persze ehhez olyan termék kell, hogy ismerjék, keressenek rá. De ha ezzel meg is vagyunk, még ott van a piacod kb 70%-a, aki lehet, hogy nincs még tisztában mi kell neki. Őket más csatornán kell megszólítanod, mint például Facebook, Instagram, Youtube vagy más, az iparágadhoz kapcsolódó oldalak (Google Display hálózat). Itt viszont a piacodtól függően másképp kell egy kicsit kommunikálni, nem biztos, hogy kiteheted az ajánlatod az ablakba, mert egyszerűen még nem ott tart az érdeklődő. Aztán még ott vannak azok az emberek, akik jártak az oldaladon, ismernek téged, mégse léptek. Őket a cégek 80-90%-a elengedi, pedig egy jó remarketing kampánnyal megmenthetőek és vevőkké konvertálhatóak. És még mindig nem beszéltünk arról, hogy szorgosan építsünk neked közösséget, bázist: hírlevél feliratkozókat, Facebook követőket vagy blog olvasókat. Ha velük rendszeresen tudnád tartani a kapcsolatot, időközönként kampányolnál nekik, akkor rengeteg extra bevételhez jutnál.
Igazából mi ezt csináljuk amellett, hogy a kampányaidat optimalizáljuk. Rendszerben gondokodunk. Ha viszont már kampányok vannak a rendszeredben, azzal foglakozunk is. Rendszeresen optimalizáljuk, javítjuk. Ha nem jó, akkor jelezzük és kitalálunk új kampányokat, ötletelünk. Tudjuk, hogy nem ér rá a kampányod 1 hét múlva, ezért 1-2 napos határidővel szoktunk dolgozni, mert neked ez fontos. És nekünk is.
Abban vagyunk jók, hogy rendszerben lássuk a teljes marketingedet és meglegyen a helye minden kampánynak.
A rendszeredet Ági. Laura vagy Gábor állítja össze, attól függően, hogy kihez kerülsz. Mindenképp csak jól jársz. Ági főleg Facebook kampányokban erős, Laura a Google kampányokat kezeli, Gábor pedig inkább a stratégiát álltja össze. Egy projektmenedzserrel leszel kapcsolatban, de többen fognak dolgozni a hirdetéseiden.
Mindannyiunk komoly tanuláson esett és esik át minden nap a kampányok kezelésében. Mivel állandóan változnak a rendszerek, nekünk is kell alkalmazkodnunk. A kampánykezelésen felül rendszeresen fejlesztjük egymást és képezzük magunkat más területeken, amik hatással lehetnek a kampányok beállítására, teljesítményére. Ilyen pl. a szövegírás, hogy jobb hirdetésszövegek szülessenek, vagy a közösségi marketing, hogy saját közösségre is kampányolhassunk. 2022-ben 831.000 Ft-ot költöttünk képzésre. Idén 1.540.000 Ft van tervben.
Néhány számunk:
A bevételeink 67%-át a kampányolás adja - de mással is kell foglalkozzunk
Múlt hónapban 8.870.000 Ft költés volt a fiókjainkban - ami nem sok, ha egy PPC ügynökséggel hasonlítasz össze minket, de nem azok vagyunk
A 49 projektünkből 43 esetben kezelünk Google és/vagy Facebook kampányokat
12+ hónapot dolgozunk átlagosan egy-egy ügyféllel
Akkor érdemes megkeresned minket, ha nem csak egy PPC ügynökségre lesz szükséged, hanem egy online marketing partnerre.
Következő lépés:
Vedd fel velünk a kapcsolatot és 1-2 napon belül visszahívunk, hogy elkezdjük a közös munkát!
Hogyan fogunk együtt dolgozni?
Az ajánlatkérési folyamatunk
- Töltsd ki az ajánlatkérő formot
- 1-2 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot
- Küldünk neked pár kérdést a webshopoddal kapcsolatban
- Ezt válaszold meg, ezek alapján pedig kialakítunk neked egy koncepciót
- Erre adunk neked egy egyedi ajánlatot
- Ha elfogadod, elkezdjük a munkát
Az általános együttműködési folyamatunk
- Megrendelés esetén elkészítjük a szerződéstervezetet és elküldjük az első havi díj 50%-áról a díjbekérőt.
- Aláírjuk a szerződést, elkezdjük a munkát és közben megérkezik az utalás.
- A projetkmenedzserünkkel közösen elkészül a Brandbook, ami tartalmazza marketing szempontból a főbb információkat
- A projektmenedzserünk elküldi a hozzáférési utasításokat
- A projektmenedzserrel közösen kialakítják a kampánystratégiát, ami tartalmazza a célokat, célközönségeket, főbb üzeneteket
- Beállítjuk a kampányokat, megírjuk az első posztokat és azok kikerülnek a megfelelő helyre
- Folyamatosan írunk új tartalmakat, optimalizáljuk kampányokat és a projektet a jobb eredményekért
- Egyeztetünk ügyfeleinkkel az eredményekről, értékelünk, új dolgokat találunk ki
- Kérés esetén egyedi riportokat készítünk
- Megfelelő időközönként újragondoljuk a marketing folyamatokat és fejlesztjük ügyfeleink marketing gépezetét